AMARAN !

 

Pendedahan Demi Pendedahan

"Rahsia Tersembunyi Senjata

Lelaki Terbongkar"

 

Berasa Malu, Risau, Takut Atau Kecewa?? Malu Dengan Apa Yang Terjadi Pada Anda!! Jangan Takut Atau Bimbang Lagi !!

 

Kami Ada Berita Baik

Untuk Anda !

 

Tidak Semua Produk Telan Atau Produk Sapu Dapat Memulihkan Masalah Tenaga Batin Anda. Begitu Juga Dengan Produk Alat Tambahan Pada Zakar. Ianya  Hanya Menyusahkan Malah Menggangu Konsentrasi Anda.

Semuanya Hanya Bersifat Sementara Dan Akan Memberi Kesan

Kepada Kesihatan Anda Secara Luaran Atau Dalaman. 

 

Ketahuilah Rahsia Dan Kaedah Bagaimana Orang Biasa Seperti Saya Dan Anda Juga Boleh Memulihkan Sendiri Masalah "Awang" Anda. Rahsia Turun Menurun Yang Telah Di Bongkar Untuk Anda.

 

 

kINI SEMUA ORANG BOLEH MELAKUKANNYA...

 


Apa Kata Sebahagian Mereka?

 

 

Encik Rusli Nordin (48 Tahun - Ahli Perniagaan)

 

Nafsu saya besar dan membuak-buak. Bila saya bertarung dengan isteri, selalu saya akan tewas dahulu. Banyak duit saya habiskan untuk membeli ubat kuat, jamu, minyak kuat dan segala-galanya yang berkaitan dengan "Awang" saya. Tapi masih gagal lagi untuk bertahan lama bila bertarung. Saya hampir putus asa dalam hidup ini. Duit bukan segalanya bagi saya. Satu hari kawan saya memperkenalkan satu manual (eBook) "Rahsia Senjata Lelaki Terbongkar".

 

Wow! Banyak rahsia yang tersembunyi didalam eBook tersebut. Setelah mengamalkan teknik dan rahsia yang diajar dalam eBook "Rahsia Senjata Lelaki Terbongkar" kehidupan saya mula berubah. Hari ini saya berasa bangga dengan diri saya. Saya merasa kembali muda walaupun umur sudah tua. Kesihatan saya semakin sihat. "Awang" saya semakin kuat, keras dan mampu mendayung lebih lama lagi. Isteri saya makin sayang dengan saya. Kini hidup saya bahagia. Terima Kasih kepada "Rahsia Senjata Lelaki Terbongkar".

 

 

Encik Shamsul Ahmad (32 tahun - Pegawai Bank )


Saya baru berkahwin dan sangat bimbang kerana saya cepat ejakulasi(klimaks). Menurut pakar perubatan, hal ini berlaku kerana tabiat saya yang aktif melakukan onani(melancap) semasa bujang dahulu. Sebelum mempelajari segala rahsia dan amalan yang ditunjukkan didalam E-Book "Rahsia Senjata Lelaki Terbongkar" ini saya sering tewas dengan isteri saya, malahan isteri saya tidak pernah mencapai nikmat orgasm walau sekali pun.

 

Tapi sekarang terbalik pulak, dengan amalan dan rahsia yang saya pelajari kini giliran isteri saya yang berkali-kali orgasm dengan keampuhan senjata lelaki saya. Hubungan kami semakin romantis dan tidak seperti dulu, malah isteri saya senantiasa sudi jika diajak "bersama"

 

 

Encik Mohd Arman (35 tahun - Kontraktor)

 

Saya menghabiskan wang yang banyak bila berjumpa bomoh urut. Satu Malaya saya pusing untuk berjumpa dengan bomoh urut. Hasilnya tetap sama. Lembik dan tak kuat seperti dulu. Sinar hidup saya kembali cerah seteleh isteri saya memperkenalkan E-Book "Rahsia Senjata Lelaki Terbongkar". Kini saya tidak perlu menghabiskan wang yang banyak lagi untuk berjumpa dengan bomoh urut.

 

Setelah mengamalkan teknik yang ditunjukkan didalam ebook tersebut, saya sekarang sudah menjadi bomoh sendiri dan mampu mengubati "Awang" lembik saya sendiri. Kini "Awang" lembik saya tidak seperti dahulu dan pantang disentuh "Awang" saya akan berdiri sendiri. Terima Kasih kepada "Rahsia Senjata Lelaki Terbongkar"

 

 

Encik Wan Mohd. Nasir (30 tahun - Penjawat Awam)

 

Saya baru berkahwin dan mempunyai nafsu yang kuat. Keghairahan saya amat tinggi ketika melakukan jimak. Baru 4-5 tusukan, "Awang" saya sudah memuntahkan larvanya. Saya amat malu pada isteri saya. Selepas saya mengamalkan "RAHSIA PETUA CINA KUNO MELAMBATKAN PANCUTAN MANI" dayungan saya semakin kuat dan bertahan lama. Saya sekarang tersenyum riang sampai ke telinga.

 

 

Encik Hasbullah Ahmad (55 tahun - Pesara)

 

Memang Hebat! Setelah mengamalkan "RAHSIA SENAMAN TENAGA BATIN" kehidupan pakcik berubah. Isteri-isteri pakcik pun heran dengan kebolehan pakcik sekarang ni. Pakcik rahsiakan amalan "RAHSIA SENAMAN TENAGA BATIN" dari mereka. Siap ada ilustrasi sekali boleh dibuat panduan untuk "Senaman Tenaga Batin". Sungguh mudah untuk dipelajari.

 

 

Mr. Ramesh (39 tahun - Cikgu)

 

Saya pernah mencuba pelbagai ubat dan minyak sebelum ini. Hasilnya tetap sama. Saya selalu memancutkan air mani saya terlebih dahulu sebelum sempat saya memberi orgasm kepada isteri saya. Saya amat kesian pada isteri saya. Setelah mempelajari dan mengamalkan "RAHSIA PANJI TERUNA" saya mampu terus ereksi walaupun sudah memancutkan airmani. Ini menolong saya memberi orgasm kepada isteri saya. "Game" saya sekarang jauh lebih lama dari dulu.

 

 

Puan Farisha Nordin (26 tahun - Suri Rumah)

 

Setelah mengamalkan "RAHSIA ILMU KEMUTAN FARAJ" saya dan suami saya dapat menikmati kenikmatan yang tidak terhingga semasa melakukan jimak. Dalam tempoh tidak sampai 3 bulan selepas berkahwin saya telah disahkan mengandung. Hidup kami aman bahagia. Kami akan perturunkan ilmu, rahsia serta warisan ini kepada anak-anak kami.

 

 

Puan Rozaila Musa (29 tahun - Kakitangan Kerajaan)

 

Saya selalu merungut pada suami saya sebab tidak pandai menaikkan nafsu saya sebelum melakukan jimak. Kami sering gagal melakukan jimak sebab selalu terhenti ditengah jalan. Suami saya tidak tahu untuk "stim"kan saya. Kami hampir berpisah kerana tidak keserasian dalam melakukan perhubungan seks. Dengan nasihat mertua, mereka menyarankan kami agar mengamalkan "RAHSIA NAFSU JIMAK SEORANG WANITA" Sekarang kehidupan kami sudah berubah dan suami saya tidak lagi perlu diajar untuk menaikkan nafsu saya. Saya dan suami saya sentiasa puas semasa melakukan jimak. Terima Kasih kepada "Rahsia Senjata Lelaki Terbongkar"

 

 

Rozman Mahmood & Nadia Rashid (Pasangan Suami Isteri)

 

Terima Kasih kepada "RAHSIA MAKAM YANG LIMA" Setelah mengamalkan rahsia ini baru kami tahu apa itu nikmat bersenggama. Ilmu mengenai Makam Yang Lima ini amat berguna sekali dalam mengenal pasti lubok nafsu isteri saya berada. Sekarang kami tidak lagi bergantung kepada ubat-ubatan atau minyak kuat lagi. Semuanya ada disini.

 

 

 

Tahukah Anda, bahawa lelaki ada 2 nyawa. Satu nyawa kecil dan satu lagi nyawa besar. Jikalau nyawa yang kecil itu tidak berfungsi ataupun tinggalkan kita, tak guna lagi kita hidup. Semuanya akan lari dari kita. Isteri, tunang dan pasangan anda pergi dari anda. Badan anda besar, muka anda hensem, duit banyak tapi kalau "Awang" anda tidak berfungsi dengan baik maka gelap gelitalah dunia anda.

Rahsia anda akan terbongkar di malam pertama bersama isteri anda. Adakah anda mampu bertahan atau tidak ? Semuanya akan terjawab apabila anda bersama dengan isteri anda. Jika anda tidak mampu bertahan semasa menggauli isteri anda maka sesuatu perlu dilakukan bagi memastikan hubungan suami isteri anda berjalan dengan baik.

Kajian para saintis menunjukkan 60% wanita tidak mendapatkan kepuasan sexs sepenuhnya semasa bersetubuh akibat daripada kelemahan tenaga batin pihak lelaki yang gagal mecapai tahap ketegangan yang memuaskan dan gagal untuk bertahan lebih lama. Kekuatan dan kehebatan lelaki terletak pada keupayaan tenaga batinnya.

Kebanyakan lelaki pada masa kini memang mampu melakukan hubungan seks tetapi adakah para isteri atau pun pasangan anda akan merasakan kepuasan seks jika hanya mampu melakukan hubungan seks dalam masa beberapa saat sahaja dan hanya sekali sahaja pada suatu ketika?

Kenapa Wanita Selalu Beri Alasan Letih?

Tiada Mood?

 

       

 

Ramai wanita yang mempunyai masalah kedinginan SEKS. Ini kerana anda tidak dapat memuaskan nafsunya ke tahap maksimum. Maka setiap kali anda ingin melakukan SEKS, mereka tahu mereka tidak akan puas sepenuhnya. Jika diajak berjimak maka mereka selalu menolak dengan pelbagai alasan seperti letih, banyak kerja dan sebagainya. Maka bermulalah titik pergolakan Rumahtangga dan kedinginan hubungan cinta.

 

Yang sebenarnya pasangan anda tidak puas hati dan benggang pada anda kerana anda tidak mampu memberi nafkah batin dengan cara yang betul

 

Setiap Kali Bersama Anda Selalu Akan Tewas Dulu. "Awang" Anda Tidaklah Sehebat Mana Pun. Keluar Cepat dan Lembik Pun Cepat.

Anda Renunglah Diri Anda Sendiri.

Setiap Kali Bersetubuh, adakah anda sering terpancut awal? Dan Pasangan anda tidak puas?

 

Ingin mengelak pancutan air mani sebelum masa agar pasangan anda sentiasa ingat kegagahan zakar anda sampai bila-bila masa?

 

Adakah anda ingin memecahkan lemak-lemak serta angin-angin serta aliran darah disekitar batang zakar anda? Supaya tak tersumbat dan bersedia bila-bila masa untuk bersetubuh!

 

Adakah anda mahu menguatkan batang zakar dan membetulkan urat saraf disekitar batang zakar? Tanpa menelan pil-pil yang mungkin memberi kesan sampingan!!

 

Adakah anda inginkan batang zakar anda keras betul-betul (WOW!!) sebelum bersetubuh, agar pasangan anda geram mengemutnya!!

 

Mahu melambatkan dari geli? Supaya pasangan anda bebas bermain banyak posisi, sehingga dia puas dan anda rileks aje!!

 

Ingin mencegah dari kurang selera seks? Jika pasangan anda minta bersetubuh dan sentuh zakar anda dan zakar anda terus berdiri tegak..Berdiri terus tanpa disuruh!!

 

Mahu melajukan pancutan air mani? Supaya pasangan anda terasa amatlah geli bila farajnya kena tembakan mani anda?

 

Adakah anda ingin tahu rahsia nafsu seorang wanita secara dalam. Supaya pasangan anda rasa puas bila berjimak dengan anda nanti?

 

*PERHATIAN*

 

Produk Alat Tambahan Pada Zakar Hanya

Menyusahkan Malah Menggangu Konsentrasi Anda!

 

Produk Telan Tidak Mampu

Membetulkan Urat-Urat Di Zakar Anda.

 

Produk Sapu Hanya Mampu

Mengebaskan Zakar Tapi Nikmatnya Tiada.

 

Produk Sapu dan Telan Tidak Kekal Lama

 

Ubat dan Minyak Sapu kesannya hanya sementara sahaja. Jika tempoh tahan ubat atau minyak tersebut habis maka tamatlah riwayat "Awang" anda pada masa itu. Jika hendak berjimak lagi anda kena makan atau sapu minyak tersebut sekali lagi. Lama-lama ubat dan minyak anda pun habis. "Awang" anda masih sama juga seperti dulu. Yang untung orang yang jual ubat dan minyak tersebut. Anda pun tidak tahu asal usul ubat dan minyak tersebut. Entah datang dari mana pun anda tak tahu. Silap-silap bertambah lagi penyakit anda. 

 

Anda perlu ingat, ubat ada kesan sampingannya. Sama juga dengan minyak pasti ada kesannya jugak. Jikalau anda silap memilih meranalah diri anda. Ada seorang pelanggan saya mengadu minyak yang dipakainya itu telah membuatkan "Awang" nya gatal. Sampai luka digaru "Awang"nya itu. Kalau nak bagi "Awang" anda sihat pun kenalah pandai memilih dan berhati-hati.

 

Tahukah anda lelaki yang paling panjang zakarnya di dunia ini adalah kaum

Arab Sudan.

 

Apakah rahsia mereka ?


Adakah saiz zakar itu penting dalam memberikan kepuasan kepada pasangan kita ? Dalam kajian oleh penyelidik di Amerika terhadap pendapat perempuan tentang saiz zakar pasanganya, 67% menyatakan saiz zakar adalah faktor penting dalam mencapai kepuasan seks. Saiz zakar yang kecil menyebabkan ianya tidak dapat menusuk ke dasar faraj wanita dimana didasar faraj ini terdapat tempat yang paling sensitif yang boleh mempercepatkan inzal wanita dan memberikan kepuasan yang optimum.

 

Apakah saiz zakar lelaki normal?

Seperti yang diterangkan sebelum ini, bagi tiap lelaki Asia yang matang, saiz purata zakar normal pada ketika tegang adalah pada saiz 4-6 inci. Dikatakan kaum Afrika Sudan dan Arab mempunyai zakar yang besar dan panjang purata 7 ke 9 inci. Didalam rekod dunia, lelaki yang paling panjang zakarnya ialah lelaki Arab Sudan , yang mempunyai zakar sepanjang 18 inci. Bagaimanakah kaum ini mampu mempunyai saiz zakar yang besar dan panjang? Tentu ada rahsia disebaliknya. Ramai dari kita tidak tahu yang kaum Arab Sudan ini mengamalkan teknik-teknik pengurutan zakar semenjak mereka masih kecil lagi sehinggalah mereka boleh mencapai saiz yang mereka kekehendaki. Teknik urutan ini boleh diamalkan oleh semua lelaki tanpa mengira peringkat umur atau saiz badan. Yang penting sekali kita mengamalkan latihan pengurutan ini dengan kaedah yang betul sehingga kita mencapai saiz zakar yang kita kehendaki.


Anda merasa rendah diri dengan saiz zakar terhadap pasangan anda?

Atau anda menghadapi masalah pancut awal?

Mampukah anda memuaskan pasangan anda hingga mencapai multi orgasme? Bukan hanya sekali klimaks akan tetapi berkali-kali?

Apakah anda menghadapi masalah ereksi?

Jika anda rasa salah satu soalan-soalan diatas berkaitan dengan masalah anda. Kami ada jalan penyelesaiannya.

Berita baiknya telah ramai lelaki berhasil menambah sebanyak 5-10 inci panjang zakarnya, lebih besar dan yang paling penting adalah bertenaga dengan menggunakan panduan dari "Rahsia Senjata Lelaki Terbongkar". Panduan ini bukan hanya untuk kaum Adam sahaja. Untuk Kaum Hawa pun ada banyak rahsia hebat yang belum diterokai lagi.


Teknik ini adalah gabungan hasil timur dan barat dan selamat dipraktikan.Tiada kesan sampingan dan yang penting hasil daripada amalan teknik ini sungguh menakjubkan.

 

Melalui ebuku ekslusif "RAHSIA SENJATA LELAKI TERBONGKAR" ini, anda akan mempelajari hal kesihatan seksual lelaki yang meliputi Rahsia Kekuatan Zakar, Teknik Memuaskan Nafsu Seks Wanita, Senaman untuk menguatkan Tenaga Batin dan Teknik Untuk Membesarkan Zakar dan Petua-petua serta pelbagai perkara berkaitan dengan seks serta alam rumah tangga.

 

Seks yang dilakukan dengan cara atau posisi yang sama sahaja juga akan membosankan. Jadi, ketahui kaedah atau posisi berjimak/bersenggama yang dijamin akan menghasilkan aksi yang ghairah dan hebat di ranjang tidur anda! Kejantanan seorang lelaki akan diuji dan rahsia dirinya akan terbongkar ketika dia berasmara dengan wanita yang dikasihinya.

 

Ramai lelaki yang kelihatan gagah di luar tetapi kalah teruk

di ranjang sendiri.


Rahsia, kaedah,  serta petua dan panduan ebuku "Rahsia Senjata Lelaki Terbongkar" ini akan meningkatkan keupayaan seksual disamping memberi anda semangat baru untuk menghadapi pasangan/isteri anda dalam tuntutan nafkah batin. Apabila anda membaca ebuku ini, ianya berupaya membantu dan menjadi pemangkin kepada keharmonian rumahtangga dan hubungan mesra antara suami-isteri.

 

Dengan rahsia ini ianya boleh mengeraskan batang zakar anda, maksudnya selepas anda membuat tembakan, anda masih berupaya terus memukul dan buat kiraan 50 kali !! Percayalah anda boleh, orang lain dah berjaya dan tengok pasangannya selimut pun tak dapat nak tarik. Itu tandanya dia sangat puas.

 

Cepat geli adalah disebabkan perjalanan darah anda tidak betul dan juga urat-urat tidak dijaga, dengan mengamalkan amalan dari "Rahsia Senjata Lelaki Terbongkar" ianya mampu melambatkan geli. Bila lambat geli, maka pasangan anda mudah dan cepat geli dan meminta dicepatkan tembakan...AMAL LAH RAHSIA INI!

 

Kekuatan batang zakar sangat penting. Kalau tak kuat nak tikam macamana? Amallah Rahsia ini dan pasti anda akan rasa perbezaannya.

 

Makan Pil-Pil adakalanya akan bahayakan jantung anda dan organ-organ yang lain, saya tak nak bertanggungjawab!! Sama juga dengan minyak sapu. Asal usulnya pun tidak tahu. Silap pakai boleh luka zakar anda. Kecut pun boleh jadi pada zakar anda. Ini semua penyakit. Jangan cari penyakit!! Ramai dah kita dengar cerita pakai ubat dan minyak ada kesannya. Buat apa nak susah diri. Untuk selera Seks, amalkan Rahsia ini, ianya mampu menambahkan selera seks anda. Semuanya ada disini. Makan Pil, sapu minyak, semua ini jalan mudah. Sebab malas nak amalkan Rahsia yang diberi.

 

Ada satu kes pasangan yang tidak dapat zuriat, rupanya pancutan (tembakan) tak laju dan tak sampai pada sasaran. Tooolonglah amal Rahsia ini, anda kena ikhtiar, urat anda mungkin tersumbat, lemak-lemak banyak, perjalanan darah tidak betul. Kat badan kita ada berapa nyawa?? Kalau mati yang tu...Alahai...Hidup pun tak guna.

 

Bila Bersama, "Awang" anda selalu keluarkan larvanya dulu. Mana boleh tahan camni. Sekali dua takpa le..Kalau selalu,

pasangan pun lari...

 

Dekat badan kita memang selalu ada angin, asyik sendawa ajer. Tapi dekat Badan "Awang" tu pun ada angin. Amalan "Rahsia Senjata Lelaki Terbongkar" kalau diamal dan diurut(salah satu dari amalan) dengan betul, insyallah keluarlah angin-angin dibadan "Awang" kita tu..Bila memukul anda akan rasa perbezaanya.

 

Amalan Rahsia ini akan meninggalkan kesan. Kesannya ialah ketika zakar menegang, jika diamal dengan betul zakar anda boleh jadi panjang. Isteri anda akan suka bila panjang sebab akan sampai hingga ke dalam. Tapi ada syaratnya, syaratnya anda kena amalkan rahsia yang diberi. Anda akan lihat pasangan anda berkata...Cepat lah Bang! Cepatlah Bang!, maknanya dia dah geram tengok lah turrrr...

 

Cara melambatkan pancutan mani ada diajar dalam amalan ini. Bukannya susah jika anda tahu tekniknya. Tidak perlu makan ubat atau sapu minyak. Semuanya itu merugikan anda. Kalau anda tahu caranya anda dapatlah menikmati Syurga Dunia ini.

 

Amallah Rahsia ini, adakah anda mampu berjimak seminggu sekali? Kalau ya, maknanya selera seks anda menurun. Tetapi dengan amalan "Rahsia Senjata Lelaki Terbongkar" ini, bila tersentuh je dengan pasangan anda, dua-dua mesti mahu. Amalan ini bukan sahaja untuk menyedapatkan kaum Adam sahaja. Kaum Hawa juga ada amalan yang boleh di ikuti. Kalau kaum Hawa mengamalkannya dengan betul, barulah mereka tahu apakah itu nikmat seks atau berjimak..

 

Kelemahan kita ialah malas nak berkira-kira, bandingkan eBook "Rahsia Senjata Lelaki Terbongkar" dengan ubat telan dan minyak sapu yang datang entah tak tahu asal usulnya. Semua mengaku produk mereka hebat. Apa yang dicampur pun kita tak tahu. Kalau dicampur dengan najis pun kita tak tahu...TAK GELI KER??

 

Kalau nak dibandingkan dengan harga ubat telan dan minyak sapu ni harga ebook ni masih murah lagi. Bukan apa, beli sekali je tapi boleh pakai berkali-kali. Suami dan Isteri pun boleh pakai sekali. Kalau nak pergi mengurut dah tentu (10x) sepuluh kali ganda jimat dengan amalan Rahsia ini. Betul Tak?? Tak malu ke pergi mengurut dan orang pegang zakar kita..Padahal anda sendiri boleh melakukannya dengan panduan dari saya ni...

 

Kajian juga menunjukkan 80% suami gagal memberi nafkah batin

yang sempurna dan memuaskan kepada isteri mereka!!

 

Anda Bagaimana ?

 

Disebabkan perasaan malu dalam diri wanita, mereka jarang memberitahu ketidakpuasan batin mereka kepada suami…AWAS! Jangan biarkan perkara ini berlaku kepada pasangan anda.

 

Ketahui Dan Pelajari Cara-Cara Menjadi Lelaki Berkualiti Hebat...

SEGERA!!

Jangan Sampai Hubungan Seks Serta Alam Rumahtangga Anda Terjejas..

 

Majoriti Lelaki Tidak Mengetahui Kaedah Untuk Menjaga Kesihatan Batin Mereka.

 

Ketahui Rahsia & Kaedah Senaman Serta Petua-Petua Dan Amalan Untuk Menjaga Dan Menguatkan Tenaga Batin Dengan Memiliki eBuku Ini.

 

Seorang penceramah juga pernah berkata bahawa antara sebab utama

terjadi penceraian ialah ketidakpuasan seks antara suami isteri tetapi

hal ini jarang diperkatakan serta diakui oleh ramai orang.

 

Puaskan Pasangan Anda!

 

Jadilah Lelaki Hebat Idaman Setiap Wanita Sekarang!

Pasangan Anda Akan Bangga Serta Kagum Dengan Anda Nanti..

Alami Kenikmatan Seks Yang Tidak Pernah Anda Kecapi Sebelum Ini!

 

Anda Tidak Perlu Risau Kebolehan Anda.

 

Kerana Panduan Dan Rahsia Tentang Senjata Lelaki Telah Dibongkar Untuk Orang Biasa Seperti Saya Dan Anda Juga Mampu Memiliki Zakar Yang Kuat Dan Hebat, Boleh Bertahan Lama Dalam Berjimak, Dapat Mengembirakan Isteri Anda Dengan Melakukannya Sendiri Tanpa Bantuan Orang Lain...

 

 

 

17 Sebab Mengapa "Rahsia Senjata Lelaki Terbongkar" Adalah Pilihan Yang Lebih Baik Daripada Produk Telan Dan Produk Sapu. Antara Pendedahan Demi Pendedahan

 

 

1 - Rahsia Teknik Memanjang dan Membesarkan Zakar

 

Ketahui 2 kaedah serta teknik yang boleh memanjangkan zakar anda menjadi 1-3 inci lebih panjang dari keadaan asal serta ianya kekal pada saiz tersebut. Anda boleh menggunakan salah satu daripada teknik ini ataupun kedua-duanya sekali untuk mendapat hasil dan kesan yang lebih cepat. 

 

 2 - Rahsia Teknik Penguatan Otot-Otot Zakar 

 

Pelajari teknik penguatan otot-otot zakar yang penting ini kerana ianya dapat mengawal pancutan mani mengikut kawalan kita serta membuatkan mani terpancut dengan daya yang lebih kuat seperti satu tembakan. Ini akan dapat memberi lebih kenikmatan kepada pasangan anda.  

         

 3 – Rahsia Komponen Zakar serta Fungsinya

 

Kenali komponen zakar anda seperti gigi zakar, biji zakar dll serta fungsinya. Ketahui bagaimana fungsi Biji Zakar yang berupaya melambatkan pancutan keluar air mani jika digunakan dengan cara yang sebaiknya ketika berjimak.  

 

4 -  Rahsia Zakar Yang Kuat Dan Sentiasa Bertenaga

 

 Ketahui standart umum yang diletakkan mengenai tingkat ketegangan zakar serta kaedah menguji zakar ketika tegang.

 

               5 – Sudut Zakar Mengikut Usia Dan Tahap Kesihatan

 

Kaedah mengukur sudut zakar iaitu kedudukan zakar ketika menegang serta kaitan yang menunjukkan hubungan tahap kesihatan seksual dan umur biologikal seorang lelaki.

 

 6 – Rahsia Ilmu Nafas Kuatkan Tenaga Batin

 

Ketahui rahsia ilmu nafas serta cara bernafas yang betul dan kaitannya dengan kesihatan tubuh badan dan ketenangan minda serta membina stamina.  Pelajari cara pernafasan dalaman untuk bertahan lama semasa berjimak kerana berjimak memerlukan stamina yang berpanjangan serta ketahanan.       

                    

 7 - Rahsia Senaman Tenaga Batin berserta Ilustrasi

 

Pelajari 13 jenis Senaman Harimau serta 10 jenis Senaman Kucing untuk merawat masalah lemah tenaga batin serta memelihara kekuatan dan kesihatan tenaga batin. Ianya juga untuk memastikan  prestasi yang sentiasa hebat semasa bersama pasangan di ranjang.         

            

 8 - Rahsia Panji Teruna

 

Amalan Melayu Lama  mengenai cara menjaga kesihatan tenaga batin yang elok diamalkan oleh lelaki terutamanya yang mahu berumahtangga. Amalan-amalan seperti mengurut kepala zakar di waktu pagi, menajamkan zakar dengan kaedah senaman, mengesatkan kepala zakar untuk mengurangkan ngilu/sensitiviti zakar, cara meminum air, cara membuang air kecil dan besar, cara mandi, cara makan serta cara tidur malam.

 

9 - Rahsia Dan Petua Penjagaan Tenaga Batin

 

14 jenis petua yang secara umum baik untuk diamalkan oleh semua golongan kaum lelaki, samaada yang telah menempuh masalah atau dalam proses merawat mahupun yang belum pernah menempuhi sebarang masalah tenaga batin!

 

10 – Rahsia Membangkitkan Syahwat Suami

 

Ketahui bagaimana kaedah supaya isteri berupaya untuk membangkitkan keghairahan suami sebelum berjimak.

 

11 – Rahsia Petua Yin Yang Dalam Dayungan Senggama 

 

7 bentuk dayungan semasa berjimak untuk menambah variasi serta menambah kenikmatan semasa bersetubuh.

 

12 – Rahsia Cina Kuno Melambatkan Pancutan Mani

 

Ketahui perkara-perkara yang mempengaruhi dan menyebabkan pancutan mani awal serta kaedah untuk melambatkan pancutan mani.

 

13 – Rahsia Ilmu Kemutan Faraj.

 

Kemutan faraj yang berkesan dapat memberi kenikmatan yang tidak terhingga semasa jimak. Ianya dapat dinikmati bukan sahaja oleh suami tetapi juga oleh isteri. Boleh dikatakan semua wanita tahu apa itu kemutan faraj dan boleh mengemut, namun kemutan yang tidak terlatih mengikut cara yang betul tidak bertenaga dan tidak mempunyai kesan seperti diharapkan. Para isteri perlu mengetahui 2 jenis latihan kemutan iaitu Kemutan Luar dan Kemutan Dalam kerana faedahnya yang amat besar untuk kebahagiaan rumahtangga.

 

14 – Rahsia Mengenal Ghairah Faraj

 

Proses perubahan peringkat keghairahan yang patut diketahui bagi membolehkan para suami menjimak isteri tepat pada masanya.

 

15 – Rahsia Nafsu Jimak Seorang Wanita

 

 Objektif mengetahui 3 tempat nafsu iaitu Nafsu Dalam, Nafsu Luar serta Nafsu Badan supaya dapat dilakukan tindakan yang sesuai untuk satu-satu tempat rangsangan dan mengenal pasti cara mempertingkatkan keghairahan isteri. Seseorang wanita berupaya mencapai beberapa kali inzal/kemuncak seks dalam satu perlakuan jimak sekiranya kaedah ini diketahui serta dikuasai.

 

16 – Rahsia Makam Yang Lima

 

 Ilmu mengenai Dinding Faraj berguna bagi mengetahui kaedah yang bersistem dan berkesan untuk memuaskan isteri semasa bersetubuh. Ia adalah lebih merupakan strategi untuk mempercepatkan inzal/kemuncak seks isteri. Ianya berupaya untuk mengetahui lokasi Lubuk Nafsu isteri. Seni ini amat penting supaya isteri dapat merasai kenikmatan inzal/kemuncak seks dalam kehidupan senggama mereka.

 

17 – Rahsia Bahagian Sebelah Kiri Wanita

 

 Masyarakat Melayu dahulu menyatakan bahawa bahagian yang kiri adalah bahagian kelemahan wanita dan mudah dirangsang. Ketahui bahagian serta anggota pada tubuh wanita yang tersembunyi nafsu ghairah untuk dirangsangi supaya mudah meningkatnya ghairah isteri.

 

Produk Telan Dan Produk Sapu Tidak Kekal Lama Di Badan Anda. Anda Perlukan Panduan Dan Teknik Yang Lebih Praktikal, Kekal Lama, Mampu Di Usahakan Dan Semua Orang Boleh Melakukannya.

 

 

Lihat Apa Yang Akan Kami Dedahkan Dalam

 "Rahsia Senjata Lelaki Terbongkar"

 

 

 1.0 RAHSIA TEKNIK MEMANJANG DAN MEMBESARKAN ZAKAR

     1.1 KAEDAH PENGURUTAN TANGAN

 1.2 KAEDAH PENGGUNAAN PEMBERAT

 1.3 KAEDAH PROSES PENYEGARAN DAN PENYEMPURNAAN    

       PERJALANAN DARAH DIDALAM ZAKAR

 

 2.0 RAHSIA TEKNIK PENGUATAN OTOT-OTOT ZAKAR.

  2.1 PROGRAM LATIHAN SECARA INSETIF

 

 3.0 KOMPONEN ZAKAR SERTA FUNGSINYA

 

 4.0 RAHSIA ZAKAR YANG KUAT DAN SENTIASA BERTENAGA

 

 5.0 SUDUT ZAKAR MENGIKUT USIA DAN TAHAP KESIHATAN

 

 6.0 RAHSIA ILMU NAFAS KUATKAN TENAGA BATIN

  6.1 RAHSIA ILMU NAFAS MELAYU

  6.2 RAHSIA NAFAS KETAHANAN APOK

  6.3 RAHSIA ILMU NAFAS SHIATSU

 

 7.0 RAHSIA SENAMAN TENAGA BATIN

  7.1 RAHSIA DISPLIN SENAMAN HARIMAU

  7.2 RAHSIA SENAMAN HARIMAU

7.2.1 Rahsia Gerakan Padi Bukit

7.2.2 Rahsia Gerakan Nafas Pertapa 

7.2.3 Rahsia Rentak Urutan

7.2.4 Rahsia Gerakan Tarik Sepadan

7.2.5 Rahsia Rentak Rentang

7.2.6 Rahsia Gerakan Tendangan Sakti

7.2.7 Rahsia Gerakan Tepis Jengking

7.2.8 Rahsia Gerakan Matahari Naik

7.2.9 Rahsia Gerakan Lenjang Gajah

7.3.0 Rahsia Gerakan Cakar Harimau

7.3.1 Rahsia Gerakan Tiupan Seruling

7.3.2 Rahsia Gerakan Betah Ular

7.3.3 Rahsia Senam Rimau 

  7.4 RAHSIA SENAMAN KUCING

7.4.1 Rahsia Senam Memukul Pantai

7.4.2 Rahsia Gerakan Kerusi Raja

7.4.3 Rahsia Gerakan Siku Baji

7.4.4 Rahsia Gerakan Ular Melilit Batang

7.4.5 Rahsia Gerakan Liut Pohon

7.4.6 Rahsia Gerakan Paut Perindu

7.4.7 Rahsia Gerakan Ayam Menaji

7.4.8 Rahsia Gerakan Terbang Helang

7.4.9 Rahsia Gerakan Sambar Helang

7.5.0 Rahsia Gerakan Telepuk Katak

 

 8.0 RAHSIA PANJI TERUNA

  8.1 RAHSIA MENGURUT ZAKAR

  8.2 RAHSIA MENAJAMKAN ZAKAR

  8.3 RAHSIA MENGESATKAN KEPALA ZAKAR

  8.4 CARA MEMINUM AIR DIWAKTU PAGI

  8.5 CARA BUANG AIR BESAR DAN AIR BESAR 

  8.6 CARA MANDI

  8.7 SARAPAN PERTAMA

  8.8 CARA MAKAN

  8.9 CARA TIDUR MALAM

 

 9.0 RAHSIA DAN PETUA PENJAGAAN BATIN

 

 10.0 RAHSIA MEMBANGKITKAN SYAHWAT SUAMI

 

 11.0 RAHSIA PETUA YIN YANG DALAM DAYUNGAN SENGGAMA 

 

 12.0 RAHSIA CHINA KUNO MELAMBATKAN PANCUTAN MANI  

 

 13.0 RAHSIA ILMU KEMUTAN FARAJ

  13.1 LATIHAN KEMUTAN LUAR

  13.2 LATIHAN KEMUTAN DALAM

 

 14.0 RAHSIA MENGENAL GHAIRAH FARAJ

 

 15.0 RAHSIA NAFSU JIMAK SEORANG WANITA

  15.1 RAHSIA NAFSU DALAM

  15.1 RAHSIA NAFSU LUAR

  15.1 RAHSIA NAFSU BADAN

 

 16.0 RAHSIA MAKAM YANG LIMA

 

 17.0 LOGIK MAKAM YANG LIMA

 

 18.0 RAHSIA BAHAGIAN ANGGOTA KIRI

Diterbitkan dalam bentuk e-book sahaja. Boleh diperolehi melalui muat turun 'downloading' atau CD-ROM. Boleh dibaca menggunakan komputer dengan perisian Acrobat Reader. Format e-book adalah .pdf. Download percuma Acrobat Reader jika anda tidak memilikinya  di sini. Ebook ini 78 mukasurat sahaja.

 

Info Ringkas Apa Itu E-Book?

 

E-book bermaksud "Electronic Book". Bukan dalam bentuk buku konvensional kulit keras.

 

Boleh dimuat turun dari laman web atau e-mel ke dalam komputer.

 

Boleh disimpan dalam bentuk digital atau elektronik.

 

Boleh disimpan di dalam CD, 'thumb drive', 'hardisk', disket. Mudah dipindah alih dan senang dibawa ke mana-mana.

 

Boleh dicetak ke printer untuk bacaan secara offline.

 

Boleh dihantar melalui e-mel dan diletakkan di dalam laman web.

 

Terdapat dalam 2 format yang popular iaitu .pdf dan .exe. Boleh dibaca melalui komputer samada di rumah, cyber cafe (CC), di pejabat atau dimana saja.

 

 

Dapatkan Info PERCUMA

"E-Book Rahsia Senjata Lelaki Terbongkar"

Cuma taipkan nama serta alamat e-mel anda yang sah.

Kemudian klik butang "Daftar Sekarang!"

 

:
:
                         

Dalam beberapa saat anda akan menerima e-mel balasan dari kami.

Periksa e-mel anda dalam Inbox. Jika tiada, sila periksa dalam Spam/Bulk folder. Alamat e-mel anda adalah kerahsiaan kami. Kami menghormati hak keperibadian anda dan kami membenci SPAM!

 

 

Banyak $$$$$$$ Saya Habis,

Ubat Kuat Dah Makan, Minyak Pun Dah Sapu.

Tapi..."Awang" Saya! Masih Macam Dulu.

 

       

 

 

Bertindaklah Sekarang! Hanya Anda Sahaja Yang Mampu Mengubah Nasib Diri Anda Sendiri..

Dengan Pakej "Rahsia Senjata Lelaki Terbongkar" Ini Akan Dapat Menyelesaikan Masalah Anda Tanpa Perlu Bergantung Lagi Pada Produk Telan Dan Produk Sapu. Kini Semua Orang Boleh Melakukannya..

 

Jika Anda Ikhlas Untuk Mengatasinya... Pihak Kami Akan Tunjukkan Jalan Penyelesaiannya! 

Julung-julung kalinya inilah panduan yang sangat anda

perlu-perlukan......................Dengan ini,

Memperkenalkan...

Ebook Rahsia Senjata Lelaki Terbongkar

 

* Gambaran Buku Hanyalah Sebagai Ilustrasi Sahaja. Diterbitkan dalam bentuk e-book.

Boleh diperolehi melalui muat turun 'downloading' atau CD-ROM

 

 

Kini Anda Mampu Melakukannya Sendiri..

Bertindaklah Sekarang Sebelum Terlambat..

Milikilah "E-Book Rahsia Senjata Lelaki Terbongkar" Sekarang.

 

 

Perhatian!

17 E-Book Bonus Tambahan Terpilih

 Akan Diberi PERCUMA!

Jika Anda Memesan Sekarang"

 

 

                           Untuk Pasangan Suami & Isteri Atau Bakal Pengantin Sahaja!

Bonus #1 : "KAMA SUTRA"

Ketahuilah Rahsia turun menurun Kama Sutra yang original dari tahun 1883. Ianya adalah rahsia yang telah diwasiatkan pada generasi yang seterusnya. Anda akan didedahkan rahsia bagaimana cara untuk persediaan melakukan jimak, sentuhan yang berahi, rahsia ciuman, posisi jimak Kama Sutra, posisi jimak Ananga Ranga, persediaan sebelum dan selepas melakukan jimak serta banyak lagi rahsia yang terdapat didalam E-book Kama Sutra ini.

 

Harga Pasaran: USD$19.90    Harga Anda : Diberi PERCUMA

 

THIS E-BOOK IS STRICTLY FOR EDUCATIONAL PURPOSE ONLY

 

Bonus #2 : "101 Romantic Ideas"

Anda akan didedahkan dengan rahsia bagaimana untuk mendapatkan idea dan rahsia yang romantis. Ianya boleh diguna pakai untuk merapatkan hubungan pasangan anda. Terdapat 101 idea romantis yang akan didedahkan pada anda.

 

Harga Pasaran: USD$13.00    Harga Anda : Diberi PERCUMA 

 

THIS E-BOOK IS STRICTLY FOR EDUCATIONAL PURPOSE ONLY

 

Bonus #3 : "How To Make Love ALL NIGHT"

Ketahuilah rahsia bagaimana kaum lelaki boleh mencapai klimaks sehingga beberapa kali serta juga rahsia untuk melakukan jimak dengan lama. Hasil analisis dan kajian Dr. Barbara Keesling

Harga Pasaran: USD$11.00    Harga Anda : Diberi PERCUMA

 

THIS E-BOOK IS STRICTLY FOR EDUCATIONAL PURPOSE ONLY

 

Bonus #4 : "Sex Positions"

Anda akan didedahkan dengan kaedah serta teknik untuk melakukan jimak dari pelbagai sudut posisi. Setiap posisi serta teknik yang ditunjukkan akan berserta dengan gambar berwarna untuk anda mempelajari teknik ini dengan lebih berkesan. Ianya mampu memberi kepuasan dan kebahagiaan pada anda dan pasangan anda dari segi melakukan jimak. 

Harga Pasaran: USD$20.99    Harga Anda : Diberi PERCUMA

 

THIS E-BOOK IS STRICTLY FOR EDUCATIONAL PURPOSE ONLY

 

Bonus #5 : "Sex Secrets"

Ketahuilah resipi untuk melakukan hubungan seks yang hebat. Anda akan didedahkan dengan banyak rahsia dan resipi dalam di E-book tersebut. Ianya memang rahsia dan resipi yang tidak boleh dipertikaikan lagi. Anda harus memilikinya.

 

Harga Pasaran: USD$8.99    Harga Anda : Diberi PERCUMA

 

THIS E-BOOK IS STRICTLY FOR EDUCATIONAL PURPOSE ONLY

 

Bonus #6 : "How to Give Any Woman Orgasm"

Kaum Adam amat sukar untuk memahami bagaimana cara untuk kaum Hawa mencapai orgasm. Anda akan didedahkan rahsia bagaimana untuk membuat kaum wanita mencapai klimaks dengan sepuasnya. Hidup anda dan pasangan anda pasti akan berubah tanpa disangka setelah anda mempraktikan kaedah yang hebat ini.

 

Harga Pasaran: USD$19.00    Harga Anda : Diberi PERCUMA

 

THIS E-BOOK IS STRICTLY FOR EDUCATIONAL PURPOSE ONLY

 

Bonus #7 : "How To Be Successful With Woman"

Anda akan didedahkan dengan teknik dan panduan untuk bagaimana anda berjaya mengekalkan hubungan dengan pasangan anda. Anda juga akan didedahkan bagaimana caranya untuk anda memikat wanita supaya jatuh ke tangan anda.

Harga Pasaran: USD$17.00    Harga Anda : Diberi PERCUMA

 

THIS E-BOOK IS STRICTLY FOR EDUCATIONAL PURPOSE ONLY

 

Bonus #8 : "Great Tips For Dating Success"

Ketahuilah tip-tip untuk anda mendalami cara untuk berdating, panduan untuk mencari pasangan yang sesuai untuk anda dan juga rahsia untuk anda selalu bergembira bila masa anda melakukan rutin dating bagi anda dan pasangan anda.

Harga Pasaran: USD$15.90    Harga Anda : Diberi PERCUMA

 

THIS E-BOOK IS STRICTLY FOR EDUCATIONAL PURPOSE ONLY

 

Bonus #9 : "Adult Wholesale Sources Exposed!!!"

Ketahuilah tempat untuk anda mendapatkan barangan "Adult Wholesale" secara kuantiti yang besar ataupun borong. Anda akan dapat berhubung terus dengan pembekal secara online. Anda boleh melakukan transaksi secara kecilan ataupun borong. Terdapat pembekal dari seluruh dunia untuk anda hubungi.

Harga Pasaran: USD$21.00    Harga Anda : Diberi PERCUMA

 

THIS E-BOOK IS STRICTLY FOR EDUCATIONAL PURPOSE ONLY

 

Bonus #10 : "How To Make Sex Last Longer"

 

Ketahuilah rahsia bagaimana anda dapat bertahan lama dalam melakukan perhubungan seks dengan pasangan anda. Pasangan anda tidak akan merasa jemu apabila berjimak dengan anda. Anda akan didedahkan dengan teknik serta panduan yang mudah dan senang dipraktikan.

Harga Pasaran: USD$19.90    Harga Anda : Diberi PERCUMA

 

THIS E-BOOK IS STRICTLY FOR EDUCATIONAL PURPOSE ONLY

 

Bonus #11 : "Qigong Breathing Exercise To Improve Your Sex Power & Health"

Anda akan didedahkan dengan latihan bagi meningkatkan daya tahan diri anda apabila melakukan perhubungan seks serta gambarajah latihan bagi meningkatkan kekuatan dalaman diri anda yang berhubung kait dari segi perhubungan seks.

Harga Pasaran: USD$9.90    Harga Anda : Diberi PERCUMA

 

THIS E-BOOK IS STRICTLY FOR EDUCATIONAL PURPOSE ONLY

 

6 Rahsia Bonus Hebat Untuk Anda

Bonus #12 : "6 Rahsia Bonus Hebat Untuk Anda"

Dapatkan 6 Rahsia Bonus Hebat Untuk Anda. 6 rahsia tersebut adalah merangkumi panduan, rahsia serta teknik didalam perhubungan seks dengan pasangan anda. Ianya adalah panduan yang amat bernilai untuk anda membuat rujukan dari aspek perhubungan seks dan kehidupan sosial seharian.

Harga Pasaran: USD$99.90    Harga Anda : Diberi PERCUMA

 

THIS E-BOOK IS STRICTLY FOR EDUCATIONAL PURPOSE ONLY

 

Anda Telah Membuat Keputusan Yang Bijak. Ianya Bakal Mengubah Nasib Anda.

Anda Telah Membuat Keputusan Yang

Tepat Untuk Diri Anda.

 

 

NANTI DULU SAHABAT YANG DISANJUNGI....

Anda sungguh bertuah pada hari ini. Perhubungan rumahtangga adalah amat penting pada masa kini.  Hendak mendapatkan maklumat mengenai rahsia rumahtangga dan rahsia kehidupan seharian amatlah sukar dan kadangkala anda perlu membayar ribuan ringgit untuk mendapatkan maklumat tersebut. Usah menghabiskan wang anda untuk mendapatkan maklumat yang tidak pasti betulnya. Untuk anda saya sanggup melakukan apa saja asalkan anda berbaloi dengan perlaburan anda. Jikalau anda memesan sekarang saya akan memberi secara percuma "Hadiah Istimewa" pada anda. Anda harus ingat, tawaran ini hanyalah sementara sahaja. Ianya boleh ditarik pada bila-bila masa sahaja.

 

Dapatkan

E-Book Terbaru

Pemberian Hebat Ini Bernilai RM30

 

 

* Gambaran Buku Hanyalah Sebagai Ilustrasi Sahaja. Diterbitkan dalam bentuk e-book.

Boleh diperolehi melalui muat turun 'downloading' atau CD-ROM

 

Antara kandungannya:

 

*Suami minum air susu isteri?

*Kunci berahi seorang wanita.

*Kepentingan ilmu persetubuhan.

*Menggomoli dan mencium faraj isteri.

*Seni bersetubuh.

*Persediaan awal pengantin baru.

*Teknik persetubuhan.

*Teknik bergambar. 1 - 33 teknik dipaparkan dan  dinyatakan

  (21 mukasurat)

*Suami sejati idaman isteri.

*Liang faraj dan bahagian yang sensitif.

*Larangan bersetubuh.

*Bahaya onani.

*Untuk menguatkan tenaga batin.

*Azimat dan kuasa penyembuh.

*Azimat kepuasan ketika berjimak.

*Azimat atasi lemah syahwat.

*Azimat melambatkan keluar mani.

*Azimat mendapatkan anak.

*Azimat dicintai isteri.

*Azimat percepat jodoh.

*Hukum melakukan 'azal.

*Bantuan untuk gadis hamil luar nikah.

*Penyelesaian untuk pasangan talak 3.

*Calon suami kedua.

*Dan banyak lagi...

 

E-Book Ini Hanya 100 Mukasurat Sahaja

+

Bonus Hebat

E-Book "Kamar Rahsia"

Tiada Di Pasaran Terbuka

 

RAHSIA PERSONALITI DIRI

RAHSIA SIFAT LELAKI BERDASARKAN PASANGAN PILIHAN

RAHSIA MENGENALI PASANGAN MELALUI TARIKH LAHIR

RAHSIA DISEBALIK TULISAN

RAHSIA MATA WANITA

RAHSIA BULAN KELAHIRAN

RAHSIA MENAMBAT HATI LELAKI

RAHSIA MENAMBAT HATI PEREMPUAN

RAHSIA PERSONALITI DARI KIRAAN TARIKH LAHIR

RAHSIA MENGENAL LELAKI DARI BULAN KELAHIRAN ISLAM

RAHSIA WARNA UNTUK KESIHATAN

RAHSIA WANITA TANAH, API, ANGIN DAN AIR

RAHSIA MENGENAL DIRI MELALUI WAJAH

RAHSIA SIFAT WANITA MENURUT PRIMBON JAWA

RAHSIA TABIAT WANITA

RAHSIA TUBUH DAN KELAKUAN WANITA MENURUT PRIMBON JAWA

RAHSIA HARI LAHIR & TABIAT WANITA MENURUT TAJUL MULUK

RAHSIA BULAN LAHIR & TABIAT WANITA MENURUT TAJUL MULUK

RAHSIA KESERASIAN PASANGAN MENURUT URUTAN KELAHIRAN

RAHSIA KEPERIBADIAN DISEBALIK EMEL SESEORANG

RAHSIA KEPERIBADIAN WANITA MELALUI CARA BERJALAN

RAHSIA GADIS MENGEKALKAN KEAYUAN

RAHSIA SIFAT LELAKI BERDASARKAN RAMBUTNYA

RAHSIA LELAKI DAN RAGAM

5 TAFSIR MIMPI TAJUL MULUK

RAHSIA MENGENALI LELAKI MENERUSI BENTUK ANGGOTA BADAN

RAHSIA PERWATAKAN MELALUI BENTUK KUKU

RAHSIA SEBUAH CIUMAN & RAHSIA DISEBALIK CIUMAN LELAKI

 

Ianya Satu Pakej Yang Hebat. Kalau nak dikira harganya memang mahal untuk anda memilikinya. Memang berbaloi untuk anda memiliknya. Bayangkan dengan perlaburan minima sebanyak RM59.00 sahaja anda akan dapat semua pakej yang ditawarkan. Yang hebatnya harga tak lah terlalu mahal tapi ianya dapat menyelesaikan 1001 masalah rumahtangga anda. Anda mesti ingat tiada orang lain yang dapat menyelesaikan masalah anda. Bertindaklah Sekarang Sebelum terlambat.

TAWARAN INI ADALAH TERHAD.

 

 

 Tiada Dipasaran Terbuka & STOK TERHAD

 

Semuanya Di Pakejkan Dalam Satu Tawaran Hebat.

Peluang ini TERHAD Untuk Anda Yang Sememangnya Komited Untuk Menyelesaikan Masalah "Awang" Anda.

100% Potongan

 

 

* Gambaran Buku Hanya Lakaran Sahaja. Diterbitkan dalam bentuk e-book sahaja.

Boleh diperolehi melalui muat turun 'downloading' atau CD-ROM

 

 

 

Promosi Harga E-Book Rahsia Senjata Lelaki Berserta Dengan Bonus-Bonus Hebat Yang Diberikan.

 

Tempah Sekarang - Tawaran Harga Promosi

Murah & Mudah Hanya Belian Di Internet Sahaja!

 

Stok Terhad...

Pakej 1:

 

 

+

17 E-Book Bonus Tambahan Terpilih

+

+

Bonus Hebat

E-Book "Kamar Rahsia" Terbaru Di Pasaran

 

E-Book Rahsia Senjata Lelaki Terbongkar, 17 E-Book Bonus Tambahan Terpilih,

E-Book Seni Dan Rahsia Persetubuhan Sepanjang Hayat, E-Book Kamar Rahsia Terbaru Di Pasaran & Link "Download" Akan Diberikan....

(Semua pakej menarik ini dalam 1 CD-ROM)

 

 

Harga Biasa RM89

Promosi Harga Belian Online Sahaja!

 

Kini hanya RM59 sahaja (jimat RM30)

PERCUMA kos penghantaran Pos Ekspress Semenanjung, Sabah & Sarawak.

 

 

Tunggu!

Ada Tawaran Lebih Hebat Lagi Untuk

Promosi Harga Online.

 

Memang Mudah Membeli Secara Online. Untuk Tempoh Masa Yang Terhad Ini Bagaimana Jika Saya Menawarkan Anda Super Extra Bonus Bonanza

Yang Hebat.

 

Kini Pakej Istimewa Iaitu Pakej 1 + Pakej 2 iaitu

Super Extra Bonus Bonanza :

 

Pakej 2:

 

+

17 E-Book Bonus Tambahan Terpilih

+

+

Bonus Hebat

E-Book "Kamar Rahsia" Terbaru Di Pasaran

+

"Super Extra Bonus Bonanza"

Tawaran Istimewa Pembelian Pakej

                             

 

VCD REOPEN 9/11

(With Malay Subtitle - 55min)

&

VCD 9/11 SANDIWARA AMERIKA

(Pembongkaran Tragedi Sebenar Di Sebalik

Peristiwa 11 September 2001 - 60min)

 

 

Anda Akan Didedahkan Satu Rahsia KONSPIRASI 9/11

Kejadian Bangunan Runtuh World Trade Centre (WTC)

Adakah Kejadian Tersebut Benar Ataupun KONSPIRASI?

 

Pengakuan Benar Seorang Pekerja "WTC" Yang Terselamat

Beliau Tahu Apa Yang Berlaku Sebelum Kejadian Runtuh Bangunan WTC

 

Beliau Tahu Apakah KONSPIRASI Yang Sebenarnya Berlaku

Disertakan Dengan Bukti-Bukti Bahawa Ada Penglibatan Pihak Ketiga

Dapatkan VCD REOPEN 9/11

 

&

 

Berikut adalah petikan dari VCD 9/11 Sandiwara Amerika

5th Ogos 1970 – Bangunan di Amerika (New York)

terbakar lebih dari 6 jam tetapi tidak runtuh.

         4th May 198862 tingkat bangunan di Los angles telah

terbakar selama 3 jam tetapi tidak runtuh.

         23rd Febuari 1991Bangunan 38 tingkat di Philadelphia

terbakar selama 19jam tetapi tidak runtuh

                       17th Oktober 2004Bangunan setinggi 56 tingkat di Venezuela

      terbakar selama 17 jam tapi tidak runtuh juga.

11th September 2001- Bangunan setinggi 210 tingkat

telah terbakar selama hanya 74min sahaja dan

apa yang berlaku…Ianya runtuh seluruh bangunan..

 

 

Saksikanlah Pembongkaran Tragedi Sebenar Disebalik

Peristiwa 11 September 2001

Konspirasi World Trade Centre Bukannya Boeing 737

Yang Melanggar Bangunan Tersebut Tetapi

Pesawat Kosong Yang Lain Dan Pada Masa Kejadian

Ada Peluru MISSILE Telah Ditembak Ke arah Bangunan Tersebut.

 

 

“Terdapat Banyak Letupan Di Merata Tempat.

Saya yakin dan percaya bahawa terdapat

Bom Di Merata Tempat Yang Telah Di Letak Lebih Awal

Sebelum Kejadian Dan Seseorang Telah Mengawal Selia

 Alat Kawalan Jarak Jauh Bagi Meletupkan Bom Tersebut.

Terdapat Banyak Letupan Semasa Kejadian. Saya Tidak Tahu Mana Nak Lari”

 "Pengakuan Dari : Teresa Veliz, Pekerja Di Tingkat 47

Di North Tower WTC Bila Di Masa Kejadian."

 

 

VCD REOPEN 9/11 & VCD 9/11 SANDIWARA AMERIKA

 Bernilai RM40 Di Pasaran

Rahsia Senjata Lelaki Terbongkar Serta Bonus-Bonus (RM59) + VCD REOPEN 9/11 (RM40)

= RM99

 

Untuk anda, kami akan bayar jika anda komited

untuk mengetahui dengan lebih lanjut dan terperinci mengenai

KONSPIRASI Kejadian 9/11

 

Anda hanya perlu membayar

Rahsia Senjata Lelaki Terbongkar Serta Bonus-Bonus (RM59) + VCD REOPEN 9/11 (RM40)

= RM99 RM79 Sahaja

(Kami akan bayar untuk anda RM20)

 

 

 

Harga Biasa RM99

Untuk ANDA!

Hanya RM79 sahaja (jimat RM20)

PERCUMA kos penghantaran Pos Ekspress Semenanjung, Sabah & Sarawak.

 

 

 

Milikilah E-Book "Rahsia Senjata Lelaki Terbongkar"

Serta Bonus-Bonus Istimewa Sekarang Juga!

Tidak Terdapat Di Pasaran Terbuka!

Sementara Stok Tawaran Ini Masih Sah!

 

 

 

 
Klik di atas untuk mendapatkan ebook ini sekarang, dan ikuti langkah pembelian
yang ringkas untuk memudahkan urusan pembelian
 
 

24-JAM tempahan diterima!

Senangnya Membeli Di Internet...

Jimat Masa, Jimat Kos, Jimat Tenaga!

 

 

Sungguh Hebat Pakej Yang Di Tawarkan. Tiada Tempat Lain Menawarkan Pakej Sebegini.

 Tidak Di Jual DiPasaran Terbuka....

 

 

INGAT! Tidak Dijual Di Kedai Buku Atau

Pasaran Terbuka.

 Discount Ini Sementara Stok Masih Ada Sahaja!

 

 

SMS: +6016-2228246

E-Mel: admin@senjatalelaki.com

 

 

Dapatkan Info PERCUMA

"E-Book Rahsia Senjata Lelaki Terbongkar"

Cuma taipkan nama serta alamat e-mel anda yang sah.

Kemudian klik butang "Daftar Sekarang!"

 

              Nama:
  Alamat E-Mel:
                         

Dalam beberapa saat anda akan menerima e-mel balasan dari kami.

Periksa e-mel anda dalam Inbox. Jika tiada, sila periksa dalam Spam/Bulk folder. Alamat e-mel anda adalah kerahsiaan kami. Kami menghormati hak keperibadian anda dan kami membenci SPAM!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Google

 

 

 

 

Hakcipta Terpelihara © 2005-2010. www.SenjataLelaki.com

Menerbitkan semula apa jua kandungan dari laman web ini tidak kira dalam apa jua bentuk medium tanpa keizinan dari pihak syarikat merupakan satu kesalahan. Anda akan didakwa jika berbuat demikian.

Dilindungi di bawah Akta Hakcipta Terpelihara.

Promosi Harga RuntuhProduk Alternatif  |   Iklan